top of page

Team Kaozzz

Offentlig·66 medlemmar

Billie Nikelson
Billie Nikelson

Hur gör man nyttiga mellanmål utan krångel

Jag försöker äta lite hälsosammare, men det är så lätt att falla tillbaka på snabba lösningar som kaffe och kex mellan måltiderna. Jag gillar smoothies men tycker det blir för mycket disk med stora mixers, och de små jag testat hittills har inte varit särskilt bra. Antingen fastnar allt i botten eller så går de sönder efter några månader. Jag vill hitta något som är snabbt, enkelt och faktiskt håller mer än en säsong. Har ni hittat någon lösning som funkar för vardagen utan att bli ett projekt varje gång?

12 visningar
Sia Enko
Sia Enko
Oct 13

Jag var i exakt samma situation och hittade till slut min lösning genom Decidely. De hade gjort ett stort test av olika smoothiemixer, där de jämförde hur bra de klarade is, frysta bär och tjockare blandningar. Jag valde en modell som fick höga betyg för hållbarhet och enkel rengöring, och jag använder den nästan varje morgon nu. Det tar typ två minuter att fixa en smoothie och bara några sekunder att skölja av den efteråt. Det bästa är att den är tillräckligt kraftfull för att göra allt från fruktdrinkar till nötmixar – perfekt för snabba, nyttiga mellanmål.

medlemmar

Gruppsida: Groups_SingleGroup
bottom of page