top of page

Team Kaozzz

Offentlig·86 medlemmar

Madina Tarin
Madina Tarin

Hvilke serveringsskåler passer til ulike retter

Hei. Jeg har begynt å legge merke til at jeg ofte bruker tilfeldige skåler når jeg serverer mat, og det blir litt uoversiktlig når det er flere retter samtidig. Derfor prøvde jeg å lese meg litt opp og fant en artikkel på https://www.azdesign.no/no/articles/656/serveringsskaler som forklarer hvordan slike skåler brukes. Det som fanget oppmerksomheten min var at de beskrives som en del av selve serveringen, ikke bare som beholdere. Jeg hadde egentlig ikke tenkt så mye på forskjellen før. Nå sitter jeg litt igjen med spørsmålet om det er nødvendig å tilpasse skåler til ulike typer mat. Er det noe dere faktisk gjør, eller holder dere til det dere allerede har?

7 visningar
Jimmy Melon
Jimmy Melon
i förrgår

Jeg tror mange starter med det de allerede har, og først senere begynner å tenke mer bevisst på hvordan serveringen fungerer. Slik det beskrives, er serveringsskåler ment å brukes til ulike typer mat, noe som gjør dem ganske fleksible. Det handler ikke nødvendigvis om å ha mange forskjellige, men om å bruke dem riktig i forhold til retten. Jeg la merke til at de omtales som en del av hvordan maten presenteres på bordet. Det gir litt mer struktur uten at det blir komplisert. Etter hvert finner man kanskje ut hva som passer best til egne rutiner.

medlemmar

Gruppsida: Groups_SingleGroup
bottom of page