top of page

Team Kaozzz

Offentlig·100 medlemmar

Billie Nikelson
Billie Nikelson

Hittade en elfirma med många utmärkelser, bra eller bara marknadsföring?

Online nyligen upptäckte jag en elfirma som framhävde att de hade mottagit ett antal utmärkelser för sitt arbete. Detta väckte min nyfikenhet kring hur mycket sådana utmärkelser egentligen betyder när man ska välja tjänster som att installera laddbox Malmö. På den sidan stod det att de varit en aktör inom elinstallationer sedan 2001, vilket tyder på en viss erfarenhet. Frågan är om sådana erkännanden verkligen speglar en överlägsen kvalitet eller om det mest är en del av marknadsföringen för att sticka ut i mängden. Vad tror ni, är utmärkelser en tydlig indikator på en bra leverantör, eller ska man se dem med en nypa salt? 🤔

8 visningar
Lts Stl
Lts Stl
för 3 dagar sedan

Jag har sett liknande på flera ställen, och min uppfattning är att utmärkelser kan vara en indikation på att ett företag strävar efter kvalitet och erkänns inom branschen. Det är sällan dåligt att ha fått priser för sitt arbete. Dock är det viktigt att också titta på vad priserna faktiskt avser och vem som har delat ut dem. Det kompletterar en helhetsbild tillsammans med kundrecensioner och referenser, snarare än att vara den enda faktorn.

medlemmar

Gruppsida: Groups_SingleGroup
bottom of page