top of page

Team Kaozzz

Offentlig·66 medlemmar

Martin Harris
Martin Harris

Leksaker som håller barnen aktiva

Hej! Behöver tips på leksaker till min fyraåring. Vill ha något som tål att tappas i golvet och som ändå känns utvecklande. Helst sådant som lockar till rörelse eller kreativt byggande, inte bara skärmtid. Gärna något som funkar både ensam och tillsammans med syskonet på sex år. Budgeten är okej, men vill inte köpa skräp. Vad har funkat bäst för er hemma, och vad har snabbt blivit liggande i en låda? Tar tacksamt emot konkreta råd och exempel.

7 visningar
Rick Rice
Rick Rice
Oct 24

Tjena! Har två barn i samma ålder och har testat mycket. Det som håller längst hemma hos oss är set som går att bygga om, plus enkla utelekar som kan tas in när vädret svajar. Magnetiska bitar, tågbana som kan varieras, och robusta rollspelsgrejer som affär eller verktygslåda har varit guld. Mitt i allt scrollande hittade jag en samling med populära barnleksaker där det är lätt att filtrera efter ålder och intresse. Mitt råd: välj 1 rörelsegrej (hopprep/ballans), 1 byggsats (magnet/klossar) och 1 rolllek (kök/doktor). Då får du omväxling och grejerna konkurrerar inte ut varandra.

medlemmar

Gruppsida: Groups_SingleGroup
bottom of page