top of page

Team Kaozzz

Offentlig·82 medlemmar

Behöver redovisningsbyrå nära verksamheten

Hej forumet. Jag driver ett mindre företag i Jönköping och har börjat inse hur viktigt det är att ha ordning på ekonomin i vardagen. Bokföring, deklarationer och uppföljning av siffror tar mer tid än jag först trodde. Jag vill gärna kunna ställa frågor och få stöd utan att det känns krångligt eller opersonligt. Det är också viktigt för mig att samarbeta med någon som känner till området och kan vara lättillgänglig vid behov. Samtidigt vill jag att arbetet ska ske digitalt för att förenkla processen. Därför funderar jag på hur andra företagare har löst detta lokalt.

7 visningar
Lts Stl
Lts Stl
i går

Hej, jag hade liknande tankar när jag började se över hur ekonomin hanterades i mitt företag. För mig var närheten viktig eftersom det underlättade kommunikationen och gav en tryggare känsla. Samtidigt uppskattade jag att mycket kunde skötas digitalt utan onödiga möten. När bokföring, löner och deklarationer samlas hos en lokal aktör blir helheten mer överskådlig. Det gjorde också att jag snabbare fick svar på frågor när något var oklart. Informationen på redovisningsbyrå jönköping nära mig beskriver tydligt hur lokal närvaro kan kombineras med digitala arbetssätt för företag i Jönköping.

medlemmar

Gruppsida: Groups_SingleGroup
bottom of page